Livrarea

Livrarea produselor se face prin curierat rapid, în toată ţara, la adresa pe care ne-o furnizați în momentul realizării comenzii.

Utilizatorul trebuie să furnizeze în momentul plasării comenzii adresele de facturare şi de livrare complete şi corecte.

Termenul de livrare este de 72 de ore (3 zile lucrătoare) de la data la care utilizatorul primeste prin e-mail factura – în cazul plăţii în sistem ramburs, sau de la data la care utilizatorul trimite confirmarea plăţii facturii – în cazul plăţii prin transfer bancar / ordin de plată.

Societatea va face tot posibilul pentru efectuarea livrării în termen de 72 de ore (3 zile lucrătoare) de la data menţionată în paragraful anterior. Totuși, nu suntem responsabili de întârzierile de livrare ce au fost provocate de către un terț sau de o cauză imprevizibilă.

Utilizatorul are dreptul şi obligaţia de a verifica coletul primit în prezenţa agentului curierului. În cazul în care se constată deteriorări de orice natură a produselor sau produse lipsă din colet, se va întocmi un proces-verbal care se va semna atât de către utilizator, cât şi de curier, iar coletul va fi returnat pe cheltuiala Societăţii. În urma returului se vor trimite din nou produsele comandate sau utilizatorul va fi despăgubit cu suma aferentă comenzii respective.

În cazul produselor comandate cu ridicare din căsuţa Easybox, coletul poate fi preluat la orice oră a zilei, în maximum 36 de ore de la momentul primirii SMS-ului. În cazul comenzilor livrate vineri sau sâmbătă, coletul se poate ridica în termen de 72, respectiv 48 de ore. Pentru ridicarea coletelor din Easybox-urile amplasate în centrele comerciale, clientul va consulta programul centrului respectiv.

Modalităţi de plată

Plata se poate efectua prin trei modalităţi:

– numerar

Plătește cu numerar agentului de curier pentru livrarea la domiciliu (cash). În cazul în care ai optat pentru ridicarea coletului din căsuţa Easybox, vei achita cu card bancar la preluarea coletului.

– prin Internet Banking;

– prin card.

Dacă a fost aleasă metoda de plată transfer bancar/ordin de plată, după primirea prin e-mail a facturii cu toate datele privitoare la comanda dumneavoastră, va trebui efectuată plata.

În procesul efectuării plăţii prin transfer bancar/ordin de plată, trebuie să se menționeze la secțiunea „Detalii de plată a ordinului de plată” numărul facturii primite prin e-mail. După efectuarea plăţii prin transfer bancar/ordin de plată, avem rugămintea să ni se trimită confirmarea la adresa contact@neraplant.ro, în maximum 24 de ore.

Costul final conține prețul produselor comandate cu TVA inclus, la care se adaugă prețul livrării (taxa de curierat) și taxa aferentă metodei de plată selectate, dacă este cazul.